Tack! Men vad menar du? Var står det och vad är konstigt med det?Grattis! Men vad konstigt att de skriver att de kommer kontakta vinnaren när tävlingen är klar.
Tack! Men vad menar du? Var står det och vad är konstigt med det?Grattis! Men vad konstigt att de skriver att de kommer kontakta vinnaren när tävlingen är klar.
När jag körde quizet så stod de att de meddelar folk när tävlingen är avslutad.Tack! Men vad menar du? Var står det och vad är konstigt med det?
Japp, den avslutades i nattNär jag körde quizet så stod de att de meddelar folk när tävlingen är avslutad.
Aha, då var det ju onödigt att jag ägnade fem minuter precis för att svara rätt! Jag får skylla mig själv som inte läser datumen innan jag börjar.Japp, den avslutades i natt
Hur många poäng lyckades du skrapa ihop?
Minns inte riktigt, men runt 9000 har jag för mig att det blev till slut. Hade bara tråkigt på muggen och förväntade mig inget alls egentligenHur många poäng lyckades du skrapa ihop?
Det var ingen lek.....Missade quizet totalt. Sjutton också.
Funderade att låta nån bildigenkänning att spela åt mig men kan inte vara med den där helgen...Det var ingen lek.....