Senaste nytt

SAS Presenterar: Destination Unknown

IT-snubben

Medlem
I reklammailet om detta så hänvisar SAS till att man ska se till att man har rätt version av appen:

"Se till att du har den senaste versionen av SAS-appen (5.15.2)."

I mitt fall (Android) så är senaste versionen 5.15.1. Hänvisar de till Apple-version eller är det samma där?
 

Solomun

Medlem
Drar till med Svalbard som gissning på destination. Det som talar emot är väl att vädret kan ställa till det rejält där och man blir fast.
Gissar på att det blir inom Schengen åtminstone så folk inte behöver söka visum mm.

För egen del blir det svårt att ta ledigt två dagar från jobbet, men man ska aldrig säga aldrig.

Om man tror att det är Svalbard så är det ju en rätt dålig deal att betala 30k poäng för en resa som i vanliga fall kostar 20k poäng?


Kul med lite intiativ, men inget jag kommer hoppa på. Ser ingen uppsida.
 
Jag tolkar det också som att man får betala boendet själv. Vilket ju då ställer högre krav på att resmålet är intressant, tycker jag.

Eftersom det dessutom då kostar 15 000 EB poäng enkel så måste det ju dessutom minst motsvara en destination som i vanliga fall kostar minst detsamma som award.

Var hamnar vi då på SAS resmålskarta?
 

Brandten

Medlem
I reklammailet om detta så hänvisar SAS till att man ska se till att man har rätt version av appen:

"Se till att du har den senaste versionen av SAS-appen (5.15.2)."

I mitt fall (Android) så är senaste versionen 5.15.1. Hänvisar de till Apple-version eller är det samma där?
5.15.1 på min Android också... på kollegans iOS var det också 5.15.1.
 

Sir Lemon

Medlem
Jag ska försöka att inte gräva i det mer ifall jag lyckas få en biljett, men ser att flighten redan finns på cph.dk. Där nöjer jag mig för tillfället. Det besvarar iaf lite av de gissningar folk har kommit med.

Unk. Schengen
Vill ju inte veta vart, men däremot: är din bedömning att det är en bra deal?
 

lillemannen

Medlem
Fick detta av en kollega precis. Var drar vi? Tyvärr är inte hemma svarade jag.


SK7032.jpg
 
Toppen