Cristoffer Cedergren
Medlem
Nice, rapport sen då! TackarExakt, och det var våren 2013. Och då hade de ingen ny kabin att konkurrera med och inte heller en helt ny lounge. Klart det blir en viktig dag.
Nice, rapport sen då! TackarExakt, och det var våren 2013. Och då hade de ingen ny kabin att konkurrera med och inte heller en helt ny lounge. Klart det blir en viktig dag.
Exakt, och hur ofta sker detta på Arlanda?Jag vet ungefär vad invigningen ska innehålla och det lät rätt kul. Det är klart att det är en stor sak för SAS att öppna en ny longhaul-destination, hur ofta sker det?
Jag antar att LN-RKF ska gå till Chicago, som ju från och med idag ska slingas med Hongkong. Så morgondagens maskin till HKG torde bli Godfred Viking.Blir det med 330 eller 340? Ser att ln-rkf är på väg upp från Kastrup nu.
Det var väl SFO senast?
Exakt, och det var våren 2013. Och då hade de ingen ny kabin att konkurrera med och inte heller en helt ny lounge. Klart det blir en viktig dag.
Fast Houston var och är en nischad speciallinje. Helt annan sak.IAH då? Eller ser ni den som shorthaul?
Jag åker imorgon och det är en A340 med A330 layout ombord (ingen aning om vad planet med denna config heter, den var väl Star Alliance målad förut?)Jag antar att LN-RKF ska gå till Chicago, som ju från och med idag ska slingas med Hongkong. Så morgondagens maskin till HKG torde bli Godfred Viking.
Det är ett stort miss av Arlanda att använda förenklad kinesiska tecken på skylten.