ola grävling
Medlem
Löste sig, av någon anledning funkade det när hon bjöd in mig.
Kanske inte reggad mail eller dylikt i sin profil?Vad tror ni detta kan bero på? Bjuder in min sambo men får följande felmeddelande
Provade boka resa från en i min pools konto som är bregränsat, kunde inte gå vidare, knappen var bara gråRapport här om att andra medlemmar än gruppens ägare kan spendera poäng, även fast den inställningen är påslagen. Någon mer som upplevt detta?
Stulna EB-poäng | Sida 10 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Det innebär inte nödvändigtvis att det fungerar som det ska överallt. T ex uttag för hotell, hyrbilar, poäng shop, coop växling etc...Så för mig funkar det som det ska.
Min spontana tanke blir:
Varför ingår man i en Point Share Group med personer man inte litar på?
Stämmer att shopen tillåter dom som inte ska kunna använda poängen att köpa saker i shoppen. Även hyr bilar funkar att boka, så mycket för begränsning...Det innebär inte nödvändigtvis att det fungerar som det ska överallt. T ex uttag för hotell, hyrbilar, poäng shop, coop växling etc...
Det skulle inte förvåna mig det minsta om något system som används för points redemption fortfarande använder legacy kod, men tanke på SK IT track record menar jag![]()