Senaste nytt

SAS Point Sharing

Maxxan

Medlem
Fortsatt problem med att se sin point sharing-grupp. SAS har informerat IT men har inte hört någonting sedan dess. Har ändå gått snart en månad. Är det här ett vanligt problem och finns det andra sätt/länkar för att se respektive medlems poäng?

Maxxan

Medlem
Så här en månad senare är det fortsatt ingen i min grupp som kommer åt point sharing, oavsett mobil/webbläsare/cookies. Vi kan därför inte lägga till medlemmar eller hålla koll på hur många poäng respektive medlem dragit in eller använt. Finns det någon alternativ metod för att komma åt detta? Vi vill framför allt åt excel-utdraget som fanns (finns?) på point sharing-sidan.

Dragzone

Medlem
Jag har samma problem efter att ha kontaktat SAS 5 ggr. De påstår att mitt ärende ligger och "väntar på IT". Suck...
Samma här, kontaktat tre gånger och fick detta svar. Vi får samla poäng enskilt tills problemet blir löst.
  • Det är ett känt fel och vi har tyvärr inte någon lösning på problemet eller någon work-around heller. Vi kan bara vänta på att problemet eventuellt blir löst.
    Andreas S • 11:07 AM

Toppen