magost skrev:Hallå, är jag på rätt forum ?!2 timmar gammalt inlägg och ännu ingen som ondgjort sig över att det bara är i GoKlicka för att utvidga...
famhanssons skrev:Jag har lite svårt och se vad som är bra i detta erbjudande. Om jag väljer Business istället så kostar det 5.000 poäng mer. Svårt val, Plus eller Business för 5.000 poäng...................NÄÄKlicka för att utvidga...
famhanssons skrev:Jag har lite svårt och se vad som är bra i detta erbjudande. Om jag väljer Business istället så kostar det 5.000 poäng mer. Svårt val, Plus eller Business för 5.000 poäng...................NÄÄKlicka för att utvidga...
Najk skrev:Jag tycker det är ett schysst erbjudande!Med en amex voucher så åker man 4pers( 2 vuxna och 2 barn) till Chicago för 90 000poäng.Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Du menar väl 55.000 poäng antar jag?Jag vet inte om jag skulle ta det i alla fall...Mvh/NotRyanKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Hur tänker du nu?Klicka för att utvidga...
famhanssons skrev:Om jag går in och vill ha en Award Business ARN - IAD så kommer det kosta mig 50.000 poäng per sträcka. Erbjudandet var 45.000 per sträcka i Plus. Således endast 5.000 mer.Klicka för att utvidga...
famhanssons skrev:Om jag går in och vill ha en Award Business ARN - IAD så kommer det kosta mig 50.000 poäng per sträcka. Erbjudandet var 45.000 per sträcka i Plus. Således endast 5.000 mer.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Erbjudandet är tur och retur.En enkel i economy kostar normalt 30k poängKlicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Nja, inte helt rätt... En enkel i economy (SAS Go) kostar 36 K poäng..... (Förlåt, jag kunde inte låta bli, tsss....)Klicka för att utvidga...
magost skrev:Nja, 45000 poäng ToR i Go läser jag...Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Erbjudandet är tur och retur.En enkel i economy kostar normalt 30k poängKlicka för att utvidga...