Senaste nytt

SAS poängkampanj 25% rabatt sommaren 2025

Går bra om jag söker på enkel, men så fort jag söker t&r får jag bara vanliga Fly Premium priset. Blir utkastad allt som oftast. Hittar typiskt nog Business från CPH, men inte från GOT, söker jag hela vägen kommer bara PLUS upp. Sjukt irriterande. Något tips kring work around? Och nej, söker jag bara GOT-CPH på anslutningsflyget så finns inte bonusplatser alls. Enda alternativet är att boka anslutningsflyget dagen innan och ta en natt på Kastrup. Men isf ska jag hitta en agent via telefon som fattar och lyckas boka till kampanjpriset. Känns som en rejäl utmaning.
Om du är EBD så finns nog god chans till bra agent.
De senaste 2 jag pratat med har läst allt utan problem.

Fick problem med biljettering på denna kampanj. Fick ringa in och kvinnan biljetterade om samt la till en feeder dagen efter från CPH, utan att behöva betala något extra.

Om du är EBD så finns nog god chans till bra agent.
De senaste 2 jag pratat med har läst allt utan problem.

Fick problem med biljettering på denna kampanj. Fick ringa in och kvinnan biljetterade om samt la till en feeder dagen efter från CPH, utan att behöva betala något extra.
Bokade två enkla via nätet ikväll efter mycket strul. Får se om jag hinner ringa imorgon något och har tur i EBD-lotteriet. Sitter dock med opponeringar hela dagen så kan bli tight. Ja, ja, annars får vi helt enkelt uthärda i Plus till NYC.

Upplever ni att de fyller på med bonusplatser efter hand, så det är någon mening att kolla varje dag ifall man letar efter något specifikt resmål på specifika datum?

Är det något tekniskt fel på kampanjen just nu? Får inte fly premium vouchern kombinerad med 25 % rabatten.

Toppen