Gick TG F att boka? Waitlist när jag försökte ändra en bokning, var iofs i augusti.De släppte idag (26 april) för ett antal direktflyg i juni och juli.
Tror mer på att försöka hitta kopplingen mellan släpp inför en period med klumpdatum. Av min ringa erfarenhet från AWARDFARES-sökningar senaste dryga månaden så släpper olika bolag biljetter i klump.
Ex. släppte Thai några 5x First på LHR-BKK i juni/juli i början på veckan men hittade tyvärr ingen vettig hemresa.
Du kan åka first på resan dit och business på vägen hem och du betalar då priset mellan en t/r för first/business, så det fungerar utmärktSåg en handfull dagar i juni-juli med 5platser i First på THAI direktflyg LHR-BKK på AWARDFARES men provade aldrig boka dessa då jag inte hittade matchande hemresor i First och har för mig att man inte får blanda *A-klasser med AMEX 2-4-1.
På CPH/ARN-BKK släppte THAI "bara" i BUS men hela 9platser per flyg. Osäker men tror inte Thai ens har First från CPN/ARN.
Point sharing grupp med någon (obs poäng dras på ålder du kan inte styra vems poäng dras), eller överföring av poäng från en kompis (koster mindre än köp rakt av).Planerar en härlig resa för 5 personer men saknar 30.000 poäng för att kunna genomföra hela bokningen.
Hur tjänar jag enklast in dessa? Kostar drygt 6000kr att köpa dem.
Vilket är ditt tidsperspektiv?Planerar en härlig resa för 5 personer men saknar 30.000 poäng för att kunna genomföra hela bokningen.
Hur tjänar jag enklast in dessa? Kostar drygt 6000kr att köpa dem.