Homer
Medlem
Det er altså stadig meget lidt imponerende. Hvad med at servere en øl hvis man har lyst til det. Og hvad var der galt med "boksen" - den er da om noget Corona sikker.
Förvillande lik Virgin Atlantic's "Fly Safe Covid Catering" i ekonomi
Det er altså stadig meget lidt imponerende. Hvad med at servere en øl hvis man har lyst til det. Og hvad var der galt med "boksen" - den er da om noget Corona sikker.
Åkte plus inrikes i måndags.Flyger plus från ARN inrikes på fredag. Hur ser det ut nu på T5, är SAS lounge öppen? Fast track? Servering ombord? Någon som vet?
För en gångs skulle kanske skyddsombuden i Sverige är starkare än motsvarigheten i Danmark?Det var som jag tolkade det fackliga förhandlingar som sköt på senaste beslutet. Och till skillnad från piloterna så förhandlar väl kabinen separat för de olika länderna? Isåfall är det nog så enkelt som att danska kabinfacket är överens med SAS, svenska och norska är det inte (ännu iaf).

Tja, det mesta av världen är ju lite upp och ner i år, varför inte det ocksåFör en gångs skulle kanske skyddsombuden i Sverige är starkare än motsvarigheten i Danmark?![]()

Kan det vara så enkelt att det bara är cateringbolaget på CPH som klarar att rulla igång redan till 1/10, och inte de i Sverige och Norge (som caterar på flera flygplatser)?
Det är väl Gate Gourmet i de tre länderna som används? Redan idag flyttar de vagnar vid varje flight som landar på CPH/OSL/ARN. Cafevagnarna finns ju tydligen ombord för vikt och balans men också om någon skulle bli sjuk - sades det.Kan det vara så enkelt att det bara är cateringbolaget på CPH som klarar att rulla igång redan till 1/10, och inte de i Sverige och Norge (som caterar på flera flygplatser)?