Senaste nytt

SAS Plus survey

Jensik

Medlem
Jag har EBG, vilket gör svarsalternativen lite märkliga, det mesta av "plustjänsterna" har man ju redan.
Verkligen märkliga frågor att ställa till EBG, som du skriver har ju vi EBG de flesta av "Plustjänsterna" även som Go.
Fanns det ingen möjlighet att skriva mer vad man tycker om Pluskonceptet?
 

A380*G

Medlem
Det beror nog på vilken status de som är tillfrågade har. Vad har du för status på sas @Bern?
Man kan ju tänka sig att de tillfrågade till exempel har EBS eller EBB eller bara EBG. Då kan man ju utläsa olika slags resultat av frågorna.

Sanning med modifikation, många har EB som sekundärt program och deras svar blir således lätt feltolkade.
 

Nystrom

Medlem
Jag fick i slutet av juni en survey på servicekonceptet men den var riktad mot en flygning ARN-BRU T/R i SAS Plus. Många frågor som svarades så sanningsenligt som möjligt men framförallt en kommentarsruta som fylldes till bredden med synpunkter. Kommer, efter semestern att ta kontakt med marknadsavdelningen för lite konstruktiv feedback och tips till förbättringar, främst intra-EU. Erfarenheter IC har jag inga ännu men det kommer till hösten.
 

olsson

Medlem
Jag fick precis ett mail med en survey från för OSL-FRA flyg jag åkte förra veckan, aldrig skett tidigare. Men på en av de sista sidorna fanns det möjlighet att skriva vad man ville som svar. :D
Vad kan vi på SAS göra för att du ska ge oss ett övergripande betyg som är lite högre?
 

Igorius

Medlem
Sådär, nu har jag också fått och besvarat SAS Plus-enkäten. Den enda frågan där det fanns utrymme att skriva in några egna kommentarer var frågan om vilka faktorer som varit mer eller mindre viktiga för mitt beslut att boka SAS Plus - där gjorde jag ett försök att förklara att jag tycker att FastTrack, lounge access etc. bör ingå även om detta inte spelar någon roll för mig personligen (som EBG).
 

Agö

Medlem
Jag fick en vanlig kundundersökning (betyg 1-10) om en flight med SAS jag gjorde förra veckan. Bland frågorna fanns:

SAS nya serviceupplägg ombord passar mitt behov under resan

SAS Café ger mig valfrihet ombord

Den nya Cafémenyn är tydlig för mig

Det fanns också fritext. Den rutan fylldes fort.
 
Toppen