Senaste nytt

SAS Plus på longhaul kommer ej längre att gå att boka som award

FF#1

Medlem
Det verkar som att vi helt enkelt får väta och se hur det blir.... nåja, om de släpps så kommer det ju att finnas platser kvar eftersom de inte har gått att boka
 

FF#1

Medlem
Ingen som har hört nått nytt om det här?
Skulle vara kul att veta om det blir permanent eller om det bara är den snabba it avdelningen som är flaskhalsen.
 

Filip

Medlem
Har samma intresse men förväntar mig ingen lösning på länge. Har påtalat problemet även för Amex då deras 2-4-1 har urvattnats rejält iom detta och *A möjligheterna.
 

Johan_G

Medlem
Det hade varit intressant att veta. Jag hade gärna bokat plusbiljetter till vintersemestern då jag inte hade poäng till business men nu fick vi nöja oss med minusbiljetter då plus är borttrollat från awardbokningar, tråkigt men vi går väl trösta oss med att anslutande flyg i Asien är bokade i C i alla fall.
 

Nystrom

Medlem
Någon som hört/sett/vet något nytt om detta? (dvs boka "economy extra" på longhaul bonusresa)

Inte sett eller hört något, men jag har tillsammans med andra "ultrafrekventa" resenärer framfört önskemålet till SAS berörda avdelningar i samband med ett "pendlarmöte". Önskemålet mottogs positivt och att longhaul-alternativen var de mest intressanta noterades....
Jag ser framtiden an med tillförsikt.......
 
Toppen