Senaste nytt

SAS Pendlarmöten vinter 2014/15

agehall

Medlem
@agehall jag hoppas du får inbjudan och får förklara varför din muffins ska tillbaka! ;)

Lär inte hända i år - har aldrig blivit inbjuden tidigare och i år har jag flugit på tok för lite med SAS. :(

När du har uppnått EBG eller högre blir du inbjuden till pendlarmöten.

Måste finnas fler kriterium än så. Jag har varit EBG rätt många år utan att bli inbjuden.
 
Lär inte hända i år - har aldrig blivit inbjuden tidigare och i år har jag flugit på tok för lite med SAS. :(



Måste finnas fler kriterium än så. Jag har varit EBG rätt många år utan att bli inbjuden.

Jag har fortfarande 1 vecka kvar till EBG, började på 0 i augusti efter att tidigare flugit andra alternativ.
Jag har blivit inbjuden, så tror det handlar mer om resmönster och inköpt produkt. Själv har jag unlimited travelpass och jag tror det är därför jag fått infon.
 

FF#1

Medlem
Samma har haft EBG i ett antal år och första året med inbjudan var nu.
Gissar att det har med resmönster att göra också. Har åkt LLA-ARN-LLA aldelens för många gånger i år.
 

maswan

Medlem
Vid förra Umeå-mötet jämförde jag med en eller två kollegor med EBG som inte blev inbjudna, och det verkade som att det var frekvens just till/från Arlanda som gjorde skillnad.
 

SK

Medlem
Jag fick ett mail om pendlarmöte där det även stod att de har kampanj på årskort, är det något här som vet hur mycket den där kampanjen gör eller har något tidigare exempel på hur bra kampanjer de brukar ha på 12 mån TP?
 

ulagun

Medlem
Vilka frågor har ni sänt in i förväg?
Om vi får ihop några gemensamma frågor så bör det få bättre gehör.
Tog själv upp gammal fråga om något matigare än Wasa knäcke och chips på eftermiddags/kvälls flygningar.
Reser man t.ex SDL-MMX ut 16.25 ank 19.00 med kort stopp på ARN blir man hungrig.
 

Nystrom

Medlem
Vilka frågor har ni sänt in i förväg?
Om vi får ihop några gemensamma frågor så bör det få bättre gehör.
Tog själv upp gammal fråga om något matigare än Wasa knäcke och chips på eftermiddags/kvälls flygningar.
Reser man t.ex SDL-MMX ut 16.25 ank 19.00 med kort stopp på ARN blir man hungrig.

Två saker är synonymt med SAS (för oss som varit med ett tag). Det är laxen och det är renklämman. Den senares återkomst på inrikes som ett matigare komplement till "gröna delikatessen" skulle uppskattas oerhört. Driv den frågan, jag gör det redan!
 
  • Gilla
Reactions: doc

andreas

Medlem
Mitt första år som EBG och inbjuden till pendlarmöte. Ca 40 t/r Luleå - Stockholm under perioden. Mixat poängresor och "vanliga" resor.
 
Toppen