McFace
Medlem
Det finns 2 representanter från Trygg-Hansa just nu i loungen på ARN med bord som försöker sälja försäkring. Högst smaklöst tycker jag.
Är de väldigt offensiva eller vad är problemet?
Det finns 2 representanter från Trygg-Hansa just nu i loungen på ARN med bord som försöker sälja försäkring. Högst smaklöst tycker jag.
En av de största fördelarna med lounge access är enligt mig ändå att komma bort ifrån mycket av allt kaos i terminalen (även om man kan argumentera för att det är rätt ”kaosigt” i loungen vissa tider också). Men då vill jag inte gärna ha folk som försöker kränga försäkringar där också.eller vad är problemet?
En av de största fördelarna med lounge access är enligt mig ändå att komma bort ifrån mycket av allt kaos i terminalen (även om man kan argumentera för att det är rätt ”kaosigt” i loungen vissa tider också). Men då vill jag inte gärna ha folk som försöker kränga försäkringar där också.
Står de inte i ett hörn dit folk måste ta sig självmant, utan står i någon högtrafikzon och försöker tala med folk, så kan jag förstå irritationen. Hänger på små skillnader.Därför jag undrar om de är aktivt uppsökande eller inte. Går de runt och stör folk medans de sitter eller har de en popup?
Absolut. Det skulle vara spännande att höra detaljerna.Står de inte i ett hörn dit folk måste ta sig självmant, utan står i någon högtrafikzon och försöker tala med folk, så kan jag förstå irritationen. Hänger på små skillnader.