jonatan79
Medlem
Ah! En selife, vilken tur!![]()
Ja, man vill ju gärna hålla telefonen över nackstödshöjd när man ta selfie, så att man får med alla bakom också (som inte samtyckt till det).
Ah! En selife, vilken tur!![]()
7896-6000=1896kr extra jmf med samma 25gb idag hos Vimla. Ett abb som dras via kreditkortet. 900EB där dessa 24mån.
1896/19100 ca 9,93öre per EB alltså. Jag står över detta, trivs med nuvarande abb och har surf utanför EU via mitt Revolut vid behov.
Nej det går inte att köpa en telefon med den här kampanjen.För befintlig kund gäller att det bara går att teckna/förlänga max 6 månader före bindningstidens slut.
De hade en kampanj med dubbel-surf fram till i går, den verkar vara slut nu fast att puffen på första sidan ligger kvar.
Det verkar inte heller gå att teckna denna kampanjen och samtidigt köpa en ny telefon, vilket är lite synd eftersom telefonköpet brukar subventionera abonnemanget (25GB=249kr, Obegr = 349kr). Dvs 80kr/månad eller 1920kr i skillnad, så man kan se det som att den rabatten tre har att spela med på sina abonnemag antingen subventionerar en ny telefon eller köper EB-poäng. 1920kr för 20 000 poäng (och inga nivåpoäng) dvs inte ett fantastiskt pris.
Jag var först rätt sugen på kampanjen, behöver 3Världen, men känner mig inte hundra längre.
Ser ut att vara plåtat på en av Embraer-maskinerna? Trevligt att höra att de fått WiFi.
Gammal A330-kabin. Antingen ombord på ett riktigt flygplan eller en mockup på marken.Ser ut att vara plåtat på en av Embraer-maskinerna? Trevligt att höra att de fått WiFi.
Sant, det var jag som inte hade glasögonen på. Men likaledes kul att de fått Starlink.Gammal A330-kabin. Antingen ombord på ett riktigt flygplan eller en mockup på marken.
1838 är inte så långt från de 1920 jag räknade med på en höft. 10 öre per bonuspoäng är OK, men jag jublade inte.Du kan betla din faktura hos Tre med MasterCard eller Visa också. Tror även det går att få till automatisk dragning från kort, annars går det att göra manuellt via mina sidor.
Nej det går inte att köpa en telefon med den här kampanjen.
Man får räkna lite mer på helheten tror jag.
MTK för 25GB-abonnemanget med EB-poäng blir 7896kr för 24 månader.
MTK för 25GB-abonnemang utan EB, men med iPhone 17 blir 17016kr för 24 månader.
En iPhone 17 (256GB) kostar 10958kr på Power. Total kostnad för 25GB med EB + iPhone 17 blir då alltså 18854kr, alltså en skillnad på 1838kr. Det skiljer sig mellan olika mobilmodeller, vissa har mer rabatt från Tre och andra mindre.
Befinner du dig ibland i andra länder och kan köpa en telefon där, blir det dessutom i många fall billigare. I Taipei kostar samma telefon ca 8820kr och i USA 8500kr (inkl skatt i IL).