F
Frukten
Guest
Verkar som att nivåpoängen kommer in sista dagen varje månad och inte 30e som vissa fått info om, såvida de inte kommer under dagen. Så får bli premiär nästa vecka om jag inte får lust under helgen!
Frukosten är ju gratis alla dagar, oavsett om du är gästJacobGBG skrev:Som Diamond så har jag nu blivit True Friend på Scandic. Är däremot inte särskilt imponerad av perksen. Frukost verkar ingå som standard på de flesta hotell ändå, incheckningsflex och uppgradering är alla "when available".Ni som är gamla rävar i Scandic (jag har väldigt lite domestic resande) var upplever ni att fördelarna ligger?Klicka för att utvidga...
Hur många frukostar är det OK att man tar?Cristoffer Cedergren skrev:Man ska nog vara lite försiktig bara. Överutnyttjande av frukostförmånen kommer garanterat leda till begränsningar av typen "max 1 gång i månaden/veckan".Klicka för att utvidga...
Men det är väl konceptet att Scandic GO inte skall ha någon frukostservering.Maxxan skrev:Kan bekräfta att Go-hotellen inte fungerar. De vanliga hotellen har dock fungerat bra.Klicka för att utvidga...
De har väl frukost påse? Det hade ju varit väldigt trevligt om man kunde gå förbi och hämta en sådan men jag har full förståelse för att se inte tillåter det. Men de borde skriva ut det i reglerna explicit.011430121 skrev:Men det är väl konceptet att Scandic GO inte skall ha någon frukostservering.Klicka för att utvidga...
Finns någon skrivning i villkoren att inga förmåner gäller på Scandic Go förutom poängintjäning typ.mha321 skrev:De har väl frukost påse? Det hade ju varit väldigt trevligt om man kunde gå förbi och hämta en sådan men jag har full förståelse för att se inte tillåter det. Men de borde skriva ut det i reglerna explicit.Klicka för att utvidga...
Det ingår ingen frukost på Scandic GO, tydligen kan man köpa någon box vad den innehåller vet jag intemha321 skrev:De har väl frukost påse? Det hade ju varit väldigt trevligt om man kunde gå förbi och hämta en sådan men jag har full förståelse för att se inte tillåter det. Men de borde skriva ut det i reglerna explicit.Klicka för att utvidga...
Precis. Men om frukost inte ingår på ett annat Scandic hotell så får man ju fortfarande den gratis som true friend så vitt jag förstått. En del hotell har ju rates med och utan tex.011430121 skrev:Det ingår ingen frukost på Scandic GO, tydligen kan man köpa någon box vad den innehåller vet jag inteScandic Go | Go do your thing, we're a smart, urban place to stayWelcome to a place to stay when you have other places to go. We’re Scandic Go: fresh, urban hotels focused on delivering the essentials at a great price.www.scandicgohotels.comOrkar man att läsa texten så står det att man får betala för Kaffe, te, croissant o.s.v.Idag öppnas dörrarna till Scandic Go i StockholmScandic Go är Scandics nya varumärke i det snabbväxande ekonomisegmentet och erbjuder ett smartnews.cision.comKlicka för att utvidga...
Finns det något Scandic i Sverige där det alltid ingår numera?Cristoffer Cedergren skrev:På Scandics tyska hotell ingår inte frukost som standard, då där har man väl nytta av frukostförmånen även när man bor där?Klicka för att utvidga...
Jadå. Tex Haymarket i Stockholm har priser utan frukost.Anders5 skrev:Finns det något Scandic i Sverige där det alltid ingår numera?Klicka för att utvidga...
Men jag menade tvärtom. Finns det nåt Scandic där det ingår i rumspriset och inte kan väljas bort?mha321 skrev:Jadå. Tex Haymarket i Stockholm har priser utan frukost.Klicka för att utvidga...
Är inte det det normala? Scandic Landvetter som exempel.Anders5 skrev:Men jag menade tvärtom. Finns det nåt Scandic där det ingår i rumspriset och inte kan väljas bort?Klicka för att utvidga...
Jo det stämmer, det var nog bara jag som hade "otur" att se ett par utan frukost förra gången jag bokade.ekf skrev:Är inte det det normala? Scandic Landvetter som exempel.Klicka för att utvidga...
Intressant observation, våra mecenatbokningar från förra helgen gav poäng för båda nätterna.Cristoffer Cedergren skrev:Obs obs! Bokar du med Mecenat-rabatten ger det inga poäng alls till Scandic Friends. Ingen nyhet, vill bara uppmärksamma alla på detta igen eftersom att det skiljer sig mot Strawberry.Klicka för att utvidga...