Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Jo det reggas. Jag fick skriva under en nota. Inget som jag skulle betala förklarade damen utan det var för internt bruk.
Väldigt olika hur man hanterar detta. Det hotellet jag främst besöker för att nyttja denna förmån, drar bara ett streck på en post-it lapp när man besöker dom. Samma sak med den tidigare förmånen (som nu är borttagen) gratis besök i Coworking-delen, där fick man på vissa hotell visa medlemskap/id-handling och medlemsnummer skrevs upp och andra vinkade bara förbi en.

Väldigt olika hur man hanterar detta. Det hotellet jag främst besöker för att nyttja denna förmån, drar bara ett streck på en post-it lapp när man besöker dom. Samma sak med den tidigare förmånen (som nu är borttagen) gratis besök i Coworking-delen, där fick man på vissa hotell visa medlemskap/id-handling och medlemsnummer skrevs upp och andra vinkade bara förbi en.
När jag var inne förra veckan såg personalen väldigt förvånad ut. Tittade i sina papper, släppte in mig och kom långt senare med en slip som jag skulle signera. Undrade faktiskt om de aldrig sett en gratisfrukostätare förr. Kanske inte drösslar av dem, på det Scandic iaf. Ligger halvt offside.

När jag var inne förra veckan såg personalen väldigt förvånad ut. Tittade i sina papper, släppte in mig och kom långt senare med en slip som jag skulle signera. Undrade faktiskt om de aldrig sett en gratisfrukostätare förr. Kanske inte drösslar av dem, på det Scandic iaf. Ligger halvt offside.
Det svider nog väldigt ordentligt i den svenska jantelagstarmen att någon i en redan priviligerad ställning ska få äta gratis. :p

Har en släkting som är inne på sin frist som sas gold.
Om jag ger bort scandic nivå 5 till honom, kan han då matcha mot Sas och få förlängt gold, eller bör jag vänta till fristen är över?

Nya följd frågor.
1. Kan man ge bort Nivå 5 till någon som är redan medlem i Scandics program?
2. Någon vet var länken är till sidan där man ge bort?
Tack på förhand

Toppen