Kan bara säga att jag hade samma i min Scandicprofil och efter jag ändrade så gick matchningen igenom. Tackar för tipsetJag med. Det gick däremot sedan jag uppdaterade min Scandic-profil till att ha samma emailadress och födelsedatum (jag är faktiskt inte född 1900-01-01, trots att det tydligen hade landat där på något sätt) som SAS-profilen.
Jag med. Det gick däremot sedan jag uppdaterade min Scandic-profil till att ha samma emailadress och födelsedatum (jag är faktiskt inte född 1900-01-01, trots att det tydligen hade landat där på något sätt) som SAS-profilen.
Jag får samma. Fråga - är ditt namn exakt likadant stavat hos båda? Mitt andra förnamn är "Østergaard" och det har jag stavet hos SAS som "Ostergaard" och hos Scandic som "Østergaard". Funderade på om det kunna vara orsaken. Jag har skrivit till diamant-supporten och frågat.Jag hamnade här istället efter försök att matcha mitt Diamond till Scandic.
Visa bifogad bild 164427
Generellt sett så kollas status bara vid ögonblicket, men här har SAS/Scandic sagt att det uppdateras löpande, dvs när du går från EBG till EBD så uppdateras även din Scandic status. Och om du tappar status så faller du också.Någon med mer erfarenhet av "statusmatchar" generellt, om jag matchar nu som EB Gold, hur går det normalt till att förnya när jag når EBD?
Det är sagt att status ska följa med.Någon med mer erfarenhet av "statusmatchar" generellt, om jag matchar nu som EB Gold, hur går det normalt till att förnya när jag når EBD?
Överväger att vänta, därav frågan. Räknar nå EDB i maj. Men kliar förstås lite i fingrarnaDet är sagt att status ska följa med.
Finns mig veterligen inget annat sådant samarbete, normaltid görs matchning vid aktuellt tillfälle och sen tittar man inte på förändring.
Jag loggade in båda ställen först nu och testade igen. Nu funkade det, jag är matchat till nivå 6 / true friend.Jag får samma. Fråga - är ditt namn exakt likadant stavat hos båda? Mitt andra förnamn är "Østergaard" och det har jag stavet hos SAS som "Ostergaard" och hos Scandic som "Østergaard". Funderade på om det kunna vara orsaken. Jag har skrivit till diamant-supporten och frågat.