palmen
Moderator
Det kommer dock att vara med passionsfrukt och inte mangoDenna combon som har premiär 1 augusti fick vi dock inte testa.
Visa bifogad bild 65299
Tack alla för en trevlig kväll.
Det kommer dock att vara med passionsfrukt och inte mangoDenna combon som har premiär 1 augusti fick vi dock inte testa.
Visa bifogad bild 65299
Tack alla för en trevlig kväll.
Stort tack till alla som dök upp igår. Väldigt trevligt och det får nog bli fler resor till Köpenhamn framöver. Extra tack till @PeteLaw som fixat detta.
Fick prova på nya burken med öl som snart ska lanseras ombord.
Visa bifogad bild 65296
Nej det är ingen lager, kan ju erkänna att jag inte undersökte det närmre utan drack bara och tyckte den var helt ok. Någon som var lite mer observant kan säkert fylla på med info om vilken typ det var.Ljus lager? Smakade den gott?
Bara att boka Business augusti - oktober i så fall om jag kommer ihåg rätt. Det var dock stor chans att de inte kom riktigt i månadsskiftet utan kanske efter 1 vecka. (om jag nu inte blandar ihop detta med något annat nytt som skulle komma)ser fram emot ginger and lime
Ljus lager? Smakade den gott?
Någon som var lite mer observant kan säkert fylla på med info om vilken typ det var.
Har för mig också att den var en IPA men den var väldigt frisk och mycket fruktighet.På burken stod det att det är en India Pale Ale. Om jag minns rätt så är det fyra (eller var det tre?) humlesorter i den, jag tyckte att den var riktigt fräsch och trevlig. Passar säkert de flesta.
Skulle dra det ett steg längre och säga att det är en New England style IPA. Den är hazy med en ganska mjuk munkänsla och väldigt "juicy"Japp det är en IPA. Jag tycker den är bäst hittils av burkarna! Och burken i sig är riktigt ball... ;-)
Tack för ett grymt trevligt litet event!