Senaste nytt

SAS och Mikkeller i samarbete

Fanns RAS1, RAS2 och RAS3 (tror jag det var) lastat från HKG idag. Plockade på mig 4 flaskor av RAS2, vill minnas att den var riktigt trevlig från en tidigare resa. Hade lätt tagit fler om jag inte skulle vidare till GOT och har trångt i handbagaget.

Täntke bara ge en liten teaser till att vi har ett nytt event planerat för SAS + Mikkeller, den här gången kommer det bli i Köpenhamn och en fredag i juni så som det ser ut just nu.
Har ingen mer info än så att delge för tillfället men det är ungefär samma koncept som tidigare och vi har ca 10-20 platser att tillgå.
Så fort vi har något konkret så kommer mer info om detta samt möjlighet att anmäla sig, om det blir "överbokat" så komemr vi ha en urvalsprocess som är definierad i förväg så alla vet vad som gäller.

Då har vi lite mer information om att pröva SAS öl tillsammans med Mikkeller i Köpenhamn.

Dagen är fredag den 30 juni och vi siktar på att köra ungefär klockan 18 (tanken är att man ska kunna ta sista planet tillbaka till Stockholm/Göteborg om så önskas).
Platsen kommer att vara i centrala Köpenhamn, mer exakt information skickas till de som kommer att deltaga.
Totalt finns det ca 15 platser att tillgå och får vi fler anmälda än vad som kan tas emot kommer vi att behöva göra ett urval och det är då ingen nackdel att man är och har varit aktiv på BC.

Anmälan görs i PM till mig och sista datum för anmälan blir Fredag 12 maj.

Eventuell efteranmälan kan göras, men skicka gärna intresseanmälan till mig via PM så jag vet om intresset och eventuellt kan hålla en plats lite längre.

Grymt! Dessvärre jobbas det annars hade jag kämpat med näbbar och klor för att kunna hänga på :)

Jag vill bara bumpa det här - ni missar verkligen något ni i södra delen av landet om ni inte masar er dit!

Toppen