Jakob Österberg
Medlem
+1 på den. Min senaste favorit. Synd att den inte går att köpa.Håller med. Hade svårt att få nog av denna öl på senaste resan.
+1 på den. Min senaste favorit. Synd att den inte går att köpa.Håller med. Hade svårt att få nog av denna öl på senaste resan.
+1 på den. Min senaste favorit. Synd att den inte går att köpa.
Exakt! Hur fick du tag på den??
Frågade pursern om det gick att köpa med sig någon flaska om det blev över. Innan landning kommer han förbi "det är bara du som har druckit öl denna flight, synd för den är så god, vi bjuder på de här" och gav migExakt! Hur fick du tag på den??
Jag har varit markbunden sedan jul, men idag fick jag chansen att prova den. Jag gillade den. Funkade bra ihop med polarrulle med älgsalamiJa nu är Cloud Hopper ersatt av Plane Ale verkar det som! Någon som hunnit prova?
Första som fått den på BC?Jag har varit markbunden sedan jul, men idag fick jag chansen att prova den. Jag gillade den. Funkade bra ihop med polarrulle med älgsalami
![]()
Edit: cloud hopper fans för övrigt kvar den också. Vi får väl se hur länge.
Fwiw så var det första gången som just den flygvärdinnan hade delat ut den åtminstoneFörsta som fått den på BC?
Måste varit jäklgit stark öl så att till och med kameran blev lite suddigFwiw så var det första gången som just den flygvärdinnan hade delat ut den åtminstone![]()
Haha. Nädå, jag orkade inte slå på lampan så det var kass belysningMåste varit jäklgit stark öl så att till och med kameran blev lite suddig![]()