Jag har sprungit på RAS3 (osäker på vilket nummer det var) i loungen på CPH. Vet inte om det var otroligt mycket tur eller om det händer ibland.Den serveras dessutom enbart i Business. Om de har en öppen flaska kvar mot slutet av flygningen är det dock inte omöjligt att man kan få ett smakprov om man sitter i en annan kabin. Fråga snällt och förvänta dig inget brukar vara det som gäller.
Sen har utbudet bara RASat, senast fanns bara öl på kran och alkoholfritt på flaskaJag har sprungit på RAS3 (osäker på vilket nummer det var) i loungen på CPH. Vet inte om det var otroligt mycket tur eller om det händer ibland.
Edit: Var RAS1 och det var 2016-10-08.![]()
Inte ens den sockerinfesterade 'Julölen'?Sen har utbudet bara RASat, senast fanns bara öl på kran och alkoholfritt på flaska
När jag var där (23:e december) så var det verkligen det sämsta utbudet i loungen jag settInte ens den sockerinfesterade 'Julölen'?
Låter fantastiskt bra, testas den 9/3 på väg till LAXCoffee, tea or me är även den också så gott som slut och räknar med att redan efter helgen att även en till öl släpps ombord (officellt 1feb) men kommer finnas en ny och sista RAS ombord.
Past, present & future, Belgium, ABV 9%
A light Belgian Ale enriched through aging in Chardonnay barrels. Notes of apricot, funk and white wine on the nose with a vinous and slightly tart palate. The creamy mouthfeel leads to a dry, oaky finish imparted by the Chardonnay barrels.