Senaste nytt

SAS och Mikkeller i samarbete

Efter att ha åkt ett par ggr har jag förstått att Mikkellerölen inte har nån strykande åtgång, det är inte heller så att den marknadsförs hårt av cabincrew.
Det är inte världens bästa bärs men får 3 av 5 för Wit och 3,5 för Red på Untappd.
På väg till ORD gick det bra att få båda som Diamond i Go

Säljer de ölen ombord ?
Ja den säljs, dock tror jag inte man ser den i vanliga cafesortiment häftet. I Business så stod båda ölen beskrivna i början på menyn för businessclass i alla fall. Skulle den marknadsföras lite bättre tror jag även att åtgången skulle vara större.

Hade ju verkligen vart ett lyft om man även kund få lite bättre öl sortiment på Europa flygen, tror även försäljningen hade ökat i go

Cph-Ewr så hade man även Mikkeller ölen för självbetjäning i buffet ytan i business.

När vi åkte till SF i februari för att härja runt på SF Beer Week sa till slut pursern att vi inte kunde beställa fler Mikkeller då de även skulle ha burkar till hemresan. Snart kommer den tredje varianten vilken förstås kommer att bli spännande att få prova då tillfället ges.

När vi åkte till SF i februari för att härja runt på SF Beer Week sa till slut pursern att vi inte kunde beställa fler Mikkeller då de även skulle ha burkar till hemresan. Snart kommer den tredje varianten vilken förstås kommer att bli spännande att få prova då tillfället ges.
Haha, hur många hade ni druckit då?

Haha, hur många hade ni druckit då?

Äh, det var väl inte så många vill jag minnas. :) Men det blev förstås en hel del annan "fika". Jäkligt kul var det, perfekt att vi dårar satt i en lugn minikabin, då vi säkert pratade mer än vad normalt folk brukar göra i Business Class mellan CPH-SFO.

Jag gillar initiativet att försöka dricka slut på Mikkeller ölen, ju fler som dricker den desto större chans att vi får mer kul öl ombord

Vet ikke om det allerede er diskutert, men man får Mikkeller på europalinjer også nå... :)

What? Varför visste jag inte om det när jag hade ett gäng Europaflyg nyligen.

Men inte på Skandinavien gissar jag?

Bekjent la ut bilde av det på facebook, jeg visste heller ikke :p Usikker på om det er i skandinavia, I guess not, men... Åpen for å bli overrasket!

Toppen