Senaste nytt

SAS och Lufthansa avslutar samarbete

MarcusC

Medlem
Innebär detta att Lufthansa byter ground handler på Arlanda?

Har svårt tro upphört "biljettsamarbete" kommer påverka handling etc. Sedan kan ju LH mycket väl göra som Swiss och ha annan handling än SGS. Undrar dock om germanwings kommer ha samma handling partner?
 

Hall

Medlem
De säger inte om t.ex. direktflygningarna ARN-HAM påverkas. De kommer ju att utföras av 4U med början någon gång efter sommaren men bokas idag som codeshare på SAS.
 

Bryant

Medlem
Nu kanske det blir lite OT. Jag har en LH flygning bokad HAM-ARN i slutet av juli. Om flighten utförs av 4U, har jag fortfarande tillgång till lounge med *A Guld?
 
Germanwings har väl Menzies idag på ARN och använder dessutom Terminal 2.
Man kan undra om HAM, DUS & TXL flyttar till T2 när Germanwings övertar dem.
 

NotRyan

Medlem
Nu kanske det blir lite OT. Jag har en LH flygning bokad HAM-ARN i slutet av juli. Om flighten utförs av 4U, har jag fortfarande tillgång till lounge med *A Guld?

Det ser tyvarr ut som att du inte kommer att ha loungetillgang, om du nu inte ar SENATOR da....

Mvh
/NotRyan
 

Bryant

Medlem
Det ser tyvarr ut som att du inte kommer att ha loungetillgang, om du nu inte ar SENATOR da....

Mvh
/NotRyan

Är inte senator. Vet man något mer specifikt datum än efter sommaren? Jag flyger den 28 Juli.

by the way, inlägg nr 1000 :)

De säger inte om t.ex. direktflygningarna ARN-HAM påverkas. De kommer ju att utföras av 4U med början någon gång efter sommaren men bokas idag som codeshare på SAS.
 
Toppen