Senaste nytt

SAS och Korean Air kombo till Pusan på SAS webbsida?

Jag brukar alltid ha "semester" första dagen när jag åker österut så det passar bra med ett flyg som kommer tidigt så man hinner shoppa lite, ta en siesta och gå ut och ta några bärs på kvällen innan man får en god natts sömn :)

Men ska man jobba samma dag som man kommer så är det inte lika bra...

Sådan lyx har ont jag tid med, vi jobbar på våra tjänsteresor så vi kan komma hem snabbare och fortsätta jobba där. :)
Om du ändå är ledig första dagen fattar jag inte varför du väljer att tillbringa dagen i Busan av alla ställen.

Sådan lyx har ont jag tid med, vi jobbar på våra tjänsteresor så vi kan komma hem snabbare och fortsätta jobba där. :)
Om du ändå är ledig första dagen fattar jag inte varför du väljer att tillbringa dagen i Busan av alla ställen.

Har man en hel dag så skulle jag personligen spenderat den i Seoul och sen tagit KTX tåget till Busan. Mycket trevligt tåg om man jämför med SJ, går alltid i tid, bra pris och bekvämt!

Jag brukar flyga via BKK och ta direktkärran med antigen TG eller Korean där ifrån... det blir bra med miles till ca 22,000 i biz.

Har man en hel dag så skulle jag personligen spenderat den i Seoul och sen tagit KTX tåget till Busan. Mycket trevligt tåg om man jämför med SJ, går alltid i tid, bra pris och bekvämt!

Har funderat på det men har inte kommit till skott ännu. En hel dag ledigt i Seoul med övernattning och sen tar man morgontåget Söderut... :)

Toppen