k03kap skrev:Jag har en fråga. När man via SAS bokar på hotels.com och ska skriva sitt eurobonusnr skriver man med EBBXXXXXXXXX eller bara siffrorna? Jag är helt nyfödd inom poänghunting och jag kan inte läsa mig till svar på varelse hotels.com eller SAS.Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Kan man anta att de poäng som syns vid bokning är grundpoängen? Eller visas det dubbelt redan där?Jag tänker att om det står t.ex 852 så får man det x2 eller är det redan en dubblad summa?Aldrig använt denna tjänst innan.Klicka för att utvidga...
4-6 veckor EFTER du har checkat ut.bachelor skrev:Nån som vet när poängen kommer in på sas för boende via Hotels.com, kan man räkna 8 veckor från bokningen eller ska man räkna 8 veckor från boendet?(Jag har betalt vid bokningstillfället och det är ej återbetalningsbart). Bokade i Dec på ett boende i Maj...Klicka för att utvidga...
Hotels.com | SASSAS skrev:Your points will show up in your account 4-6 weeks after hotel check outKlicka för att utvidga...
Ja om du bokar av och bokar på nyttHammertimeLH44 skrev:Jag bokade hotell på hotels.com för någon månad sen utan att använda denna kampanj på SAS. Går det att få ta del av dessa extrapoäng i efterhand tror ni?Klicka för att utvidga...
Jag som bokade icke avbokningsbart.. aja man lär sigJakob Österberg skrev:Ja om du bokar av och bokar på nyttKlicka för att utvidga...
Du får mer valuta av Hotels.com eget rewardsprogram än ifall du skulle välja EB-poäng istället.HammertimeLH44 skrev:Jag bokade hotell på hotels.com för någon månad sen utan att använda denna kampanj på SAS. Går det att få ta del av dessa extrapoäng i efterhand tror ni?Klicka för att utvidga...
Tog åtta veckor för mig sist att få poängen. Efter utcheckning. Hade nästan gett upp, men funkade fint.Dr. Miles skrev:4-6 veckor EFTER du har checkat ut.Hotels.com | SASKlicka för att utvidga...
Eurobonus-Hotel Stay står det på de jag gjorde hösten 2016.squeezen skrev:Hur ser det ut på SAS kontot när poängen kommer in? Det står något att det gäller hotell? Jag har inte fått för en stay i Januari, men har massa poster SAS shopping men förutsätter att hotel points ska synas tidigt?Klicka för att utvidga...