A87
Medlem
Snabb fråga till er mer erfarna än vad jag är. Jag ser att det finns 3 olika reward-program vid bokning av hotell på hotels.com. (man kan säkert boka via Coop dessutom?)
Jag undrar därför vad maximal intjäning är enligt er?
Säg att jag bokar hotell för 28.000kr för 10 nätter.
Samlar man 10 nätter så får man en bonusnatt gratis via hotels.com. Då får man inte använda någon rabattkod. Jag har provat och fick ett mejl att jag inte får någon bonusnatt pga detta.
Jag har också en rabattkod via Benify. AFFBENQ119 för er som vill nyttja. Där jag kan få 10% avdrag.
Man kan också boka via sas men då gå miste om rabattkod / bonusnatt. Då får man istället extrapoäng. Där får man 20 extrapoäng/100kr.
Så vad hade ni på bc valt?
Jag undrar därför vad maximal intjäning är enligt er?
Säg att jag bokar hotell för 28.000kr för 10 nätter.
Samlar man 10 nätter så får man en bonusnatt gratis via hotels.com. Då får man inte använda någon rabattkod. Jag har provat och fick ett mejl att jag inte får någon bonusnatt pga detta.
Jag har också en rabattkod via Benify. AFFBENQ119 för er som vill nyttja. Där jag kan få 10% avdrag.
Man kan också boka via sas men då gå miste om rabattkod / bonusnatt. Då får man istället extrapoäng. Där får man 20 extrapoäng/100kr.
Så vad hade ni på bc valt?