Cristoffer Cedergren
Medlem
Det haglar verkligen gissningar här 
Om det inte är Starlink vad är det då?

Utöver Viasat som nämnts så Oneweb och Inmarsat. Så de är väl de två sistnämnda som SAS utvärderat tillsammans med Starlink. Känns underligt om SAS skulle välja något annat än sina stora Allianspartners så tror mest på Starlink.Det haglar verkligen gissningar här
Tycker gott att SAS kan skippa Starlink. Så viktig är inte WiFi på flyget.Håller tummarna för Starlink. Överlägset mot de andra valmöjligheterna om det nu är WIFI det handlar om!![]()
Du får gärna sitta och lösa sudoku eller korsord, eller rulla tummarna men vi andra skulle nog gärna ha fullt fungerande wifi på planet.Tycker gott att SAS kan skippa Starlink. Så viktig är inte WiFi på flyget.
+1 på den. Jag ser tid i luften som arbetstid och jag ogillar att 'slösa bort' min arbetstid i luften för att istället behöva göra jobbet när jag landat. Ett fungerande wifi som gör att man kan skicka mail etc är guld värt, även om det inte är supersnabbt.Du får gärna sitta och lösa sudoku eller korsord, eller rulla tummarna men vi andra skulle nog gärna ha fullt fungerande wifi på planet.![]()