Senaste nytt

SAS nya premium kundtjänst

SAS kundtjänst är inte där den borde vara, men för det mesta tycker jag SAS kundtjänst (iaf den svenskspråkiga) de senaste åren har varit bättre än motsvarande hos andra flygbolag.
Håller helt med. Även som bara guld så får jag oftast snabbt och adekvat hjälp. Bara SJ är något bättre. Lufthansa absolut sämre, dock ej provat efter senator match, dock som business class kund.
 
Fast "bättre" kundtjänst för EBD är ju inte nytt, det berättade de ju om på mötet för ett år sen, och jag tycker det har varit en märkbar skillnad det senaste året. Den stora skillnaden nu är ju att de ska "in-sourcea" detta, dvs dessa ska vara anställda av SAS. Det är väl rimligt att anta att de då erbjudit de personer som tidigare fått ansvara för statuspassagerare i outsourcad regi nu är de som fått en första fråga om att bli anställda direkt hos SAS istället.
 
Toppen