Efterlängtat! Det har gått tidigare, men med krångel så detta var positivt.En fördel med nya är att man återigen kan boka open jaw på awardresor. Eller har det funkat ett tag, inte testat senaste månaderna men lyckades i dag.
SAS behöver få in pengarna, såg att det är A319 på vissa avgångar 737-700 har förmodligen utgått ur flottan då.
Den funktionen har ju funnits länge, men har krävt att man varit inloggad när man gör sökningen.Å andra sidan ser jag nu att det har kommit en möjlighet till att filtrera på kabinklass när man söker awardbiljetter
Aha. Bara jag som missat att det funkat hela tiden. Då har jag ringt in i onödan när jag ville få igenom det senaste året.Efterlängtat! Det har gått tidigare, men med krångel så detta var positivt.
Man har fått ändra till poäng precis när sidan laddar för annan resa med valet betala med pengar. Dock har man behövt dubbla poängen då rätt pris beräknas först när man kommit förbi val av flyg. Har därför också ringt in.Aha. Bara jag som missat att det funkat hela tiden. Då har jag ringt in i onödan när jag ville få igenom det senaste året.