dino_81
Medlem
Ett viktigt ord harvfallit bort. Erbjöds Champagne
Njet.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ett viktigt ord harvfallit bort. Erbjöds Champagne
Verkligen inte. Och om någon köper en businessbiljett säg dagen före man ska resa, får man ingen mat då heller "för man köpte biljetten så sent"? Inte bra.24 timmar innan är inte i sista stund. Särskilt inte när det är flyg från en av bolagets största baser.
Eller utnyttjar möjligheten att boka om samma dag som ingår i de dyrare businessbiljetterna. Tramssvar från SAS.Verkligen inte. Och om någon köper en businessbiljett säg dagen före man ska resa, får man ingen mat då heller "för man köpte biljetten så sent"? Inte bra.
Tro det eller ej men det var exakt vad som också hände på denna flight. Herren i 1C blev upplyst av samma flygvärdinna som informerade mig om maten, att han inte heller skulle få någon mat serverad då han bokat om sitt flyg samma dag. Han blev precis som mig erbjuden mat till slut ändå.Eller utnyttjar möjligheten att boka om samma dag som ingår i de dyrare businessbiljetterna. Tramssvar från SAS.
Jag tror lådornas innehåll höll bättre, var inte lika mycket ”färskvara” och man kunde packa fler är bokat, plus att lådorna kanske oftare än business-serveringen fick ett ”nej tack” av pax. Så tillgång var lätt för sena bokningar och uppgraderingar.Det har väl alltid funkat innan när man fått igenom uppgradering till Plus ca 6h innan, ändå fanns det en låda mat när man klev ombord?
Så, det där löftet med varm mat till London blev visst bara det (varm mat TILL London)?