Ozz
Medlem
Samma här tyvärr...Kan tyvärr ej logga in.. sidan står bara och tuggar då..
Samma här tyvärr...Kan tyvärr ej logga in.. sidan står bara och tuggar då..
SAS nya Beta-sida börjar ta form, och jag tycker den förtjänar en egen tråd.
Nu kan man logga in och se sin Eurobonus-sida t ex. Jag vet inte hur allvarligt man kan ta det iom att det är en beta, men så som det är skrivet så blir rabatten sämre för Diamonds på bonusresor som bokas med bästa tillgång. Eller så är det bara platshållartext...
Adressen är i alla händelser Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg - SAS
Skönt att det står rätt där på det första, men det andra är inte lika skönt. Men vi får hoppas att det inte blir så.Här är det iaf rätt, EuroBonus medlemsnivåer - SAS
Vad som är mycket mer oroväckande är att om man kollar poängtabellerna på Poängtabeller – så många poäng kostar och ger en resa - SAS så har Europa-North/Central America höjts från 70/110/150K poäng till 110/150/190K poäng!! Jag misstänker att man höjer priset och siktar mot längsta sträckan, då det är väsentlig skillnad på öst- och västkust... Alla andra siffror verkar nämligen stämma så vete fasen om det är typo.
Får man behålla status tills 2049 så kan man nog leva med försämringen i award redemptionsSkönt att det står rätt där på det första, men det andra är inte lika skönt. Men vi får hoppas att det inte blir så.
Som Diamond så gäller dina poäng till 20491231. Antar SAS systemet måste ha ett datum även fast de inte går ut. Fast det vore ju fint om det gällde status dockDet ser ut att vara utgångsdatum för poängen, inte statusen
Edit: eller nej, du har rätt!
Visa bifogad bild 54831
Därför det kallas betaFungerar inte alls att söka! Varför lägga ut något som är så halvfärdigt...