Senaste nytt

SAS Ny funktion - Awardsökning [BETA]

Smutt funktion där, även om den är ganska buggig. Ser fram emot en skarp version som kanske fungerar "någorlunda" när den släpps.
Inte bästa track recordet från SAS IT, men man får väl fokusera på det positiva att dom försöker :)

Finns motsvarande för PLUS award biljetter?
Ja, jag får data för Plus och Go "på köpet" när jag hämtar tillgång för business. Att hitta platser i plus är ju mycket enklare så jag trodde kanske inte att det fanns behov. Har inte tid i veckan men kanske till helgen.

Ja, jag får data för Plus och Go "på köpet" när jag hämtar tillgång för business. Att hitta platser i plus är ju mycket enklare så jag trodde kanske inte att det fanns behov. Har inte tid i veckan men kanske till helgen.

Snyggt och mkt enkel sida med bra funktion. Starkt uppskattat initiativ :)

Verkar som om funktionen inte längre är tillgänglig... Eller är det bara jag som hittar dåligt på SAS sidor?

Är den här helt ur funktion eller har SAS så galet usel tillgänglighet på awardplatser på long-haul?

upload_2018-6-5_11-48-34.png

OK thanks boys!
Såg inte mycket bättre ut i Plus heller så det blir att meddela FruBrandten och MiniBrandten att det blir bilsemester till Jukkasjärvi i November istället. Nejdå, ska leta lite andra biljetter också hos övriga *A.

Toppen