Senaste nytt

SAS New Business Class - In pictures

Alf

Medlem
Ser trevligt ut. Dags att planera in en flygning. Har försökt boka HKG men lyckas inte en komma åt att boka. Systemet tar inte ens emot HKG som flygplats när jag väljer destination. Någon som lyckats. Verkar t o m svårare än att hitta platser till SFO.
 
Ser trevligt ut. Dags att planera in en flygning. Har försökt boka HKG men lyckas inte en komma åt att boka. Systemet tar inte ens emot HKG som flygplats när jag väljer destination. Någon som lyckats. Verkar t o m svårare än att hitta platser till SFO.
Jeg ser pladser alle dage?

Eksempel:
image.jpg
 
Vad har du för kast på SK? Tar dom hänsyn till sådant vid val av varmrätter?

mvh

Alltså om dom prioriterade guld o diamondkort innehavare vid måltiden ?

Mitt förstaval var slut på varmrätten men de fanns gott om val på dom andra tre rätterna. Även förrätterna gick som sagt att få flera av.
 
Härliga bilder! Känner suget av att testa SAS nya kabin. Har du några bilder på själva necessären?

Kolla första inlägget med bilder så har jag uppdaterat med 2 bilder på hur den ser ut på utsidan samt allt innehåll.

Är du nöjd med produkten? Att bara se till bilderna känns det som många steg i rätt riktning
Ja jag är väldigt nöjd. Dock märktes de att crew inte va riktigt intränade i den nya produkten. Det var en del osäkerhet i stolens funktioner och så. Bland annat frågade jag om turndown servicen när crew skall "bädda" sängen eller om jag själv skulle göra det. De hade dom inte fått någon information om men vi hjälptes åt ändå för att få bra bilder.
 
Toppen