Senaste nytt

SAS mystiska "Guldsupport"

Har någon mejlen till guldsupporten som de kan skicka över på PM? I SAS-appen står det "gold.se@sas.se" men jag får bara bounce back när jag försöker mejla de som säger att adressen inte är giltig.
Jag mailade den adressen i lördags utan problem och fick ett automatiserat svar några minuter senare att de emottagit mitt ärende.
Jag hade med mitt eurobonusnr i mailet, om nu det kan spela nån roll.

Har dock inte fått nån återkoppling ännu.
 
Jag mailade den adressen i lördags utan problem och fick ett automatiserat svar några minuter senare att de emottagit mitt ärende.
Jag hade med mitt eurobonusnr i mailet, om nu det kan spela nån roll.

Har dock inte fått nån återkoppling ännu.

Mailade direkt från appen och fick svar 2v senare. Men fick bekräftelse på att de hade fått mailet kort därefter.
 
Mailade 5e maj fick svar igår.

Tror de oftast löser att matcha vilken bokning osv som diskuteras med ens profil. Jag uppgav bara vilken bokning det gällde och inte EB nummer.
 
Okej tack! Mitt ärende rör en awardbokning som jag avbokade i appen, där de tog betalning för avbokningen men bokningen finns fortfarande kvar (och poängen har inte returnerats). Avgång är om några dagar så jag får nog ringa in.
 
Toppen