Vad blev det?teachme skrev:Byts menyn varje månad? Någon som har aktuell meny för dec? Första gången i SAS Business imorgon...Klicka för att utvidga...
Jag vet inte när SAS byter meny, men det var iaf löjrom i mellandagarna.Teemu skrev:Hej hej, ingen som har en bild på en meny för Januari - SAS Business västerut?N.Y om 12 dagar och håller tummarna för löjromKlicka för att utvidga...
Löjrom ska vara på menyn på resa ut från Skandinavien i sex månader så sannolikt fram till april.Teemu skrev:Hej hej, ingen som har en bild på en meny för Januari - SAS Business västerut?N.Y om 12 dagar och håller tummarna för löjromKlicka för att utvidga...
Säker på det? Du åkte väl ORD-ARN och löjrommen finns bara ut från Skandinavien.Rogbjo skrev:Menyn i business i januari, löjrommen är tyvärr borta.Klicka för att utvidga...
Från vilket håll är detta? Från Skandinavien eller från outpost?Rogbjo skrev:Menyn i business i januari, löjrommen är tyvärr borta.Klicka för att utvidga...
Stämmer, vi fick den på utvägen den 21/12.Canadien skrev:Säker på det? Du åkte väl ORD-ARN och löjrommen finns bara ut från Skandinavien.Klicka för att utvidga...
Tack, och mina first world problems bara ökarRogbjo skrev:Menyn i business i januari, löjrommen är tyvärr borta.Klicka för att utvidga...
Det var fake news om jag förstår rätt. Löjrom serveras fortfarande på flighter ut från Skandinavien enligt plan. Åt andra hållet serveras den inte.Teemu skrev:Tack, och mina first world problems bara ökarKlicka för att utvidga...
Tack, håller tummarna!Canadien skrev:Det var fake news om jag förstår rätt. Löjrom serveras fortfarande på flighter ut från Skandinavien enligt plan. Åt andra hållet serveras den inte.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Det var fake news om jag förstår rätt. Löjrom serveras fortfarande på flighter ut från Skandinavien enligt plan. Åt andra hållet serveras den inte.Klicka för att utvidga...
Så sent som på SK963 mot Hong Kong i lördags serverade de löjrom i Business class.Teemu skrev:Tack, håller tummarna!Klicka för att utvidga...
Jajjamen. Scrolla ned på nedanstående länk så finner du samtliga menyer som gäller t.o.m mars. Håll tillgodo och trevlig helg!eggmackan skrev:Någon som har Menyn för Februari eller vet vart man kan hitta den? Vad med film utbudet?Klicka för att utvidga...
Tack för svaret //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji4.pngRemington Steele skrev:Jajjamen. Scrolla ned på nedanstående länk så finner du samtliga menyer som gäller t.o.m mars. Håll tillgodo och trevlig helg!Ny meny på SAS Business – se vinterens tilbud her - FinalCall.travel NorgeKlicka för att utvidga...