Senaste nytt

SAS Mastercard X 3 26-29 April

NiNE

Medlem
Hittar dock inte presentkort i deras webbutik nu..

Tusan, de verkar ha tagit bort dem! Jag skulle inte ha sagt något... Men om det funkar att gå in i butiken och köpa presentkort till ordinarie pris för att sedan lösa tillbaka dem till pengar så blir jag nöjd ändå, det är primärt EB-poängen jag vill åt.
 

mry

Medlem
Jag tänkte köpa lite saker med mitt SAS Mastercard kort och fick nog ett problem, det verkar vara ett tak för hur mycket jag kan handla för med kortet på en kort period :(
 

Homer

Medlem
Jag tänkte köpa lite saker med mitt SAS Mastercard kort och fick nog ett problem, det verkar vara ett tak för hur mycket jag kan handla för med kortet på en kort period :(

Ja du har ju en kreditgräns, du kan ju ringa och höra om de kan höja den, för mig gjorde de det direkt.
alternativ 2 är att betala in pengar i förväg, men finns det tid till det?
 

Glenn E

Medlem
Och om man ska handla mycket på Diners är det säkrast att ringa först och berätta ungefär hur mycket man ska handla för.
 

cantona

Medlem
Jag tänkte köpa lite saker med mitt SAS Mastercard kort och fick nog ett problem, det verkar vara ett tak för hur mycket jag kan handla för med kortet på en kort period :(


Jag har samma problem och det är inget fel på krediten. Försökte köpa på Flygbussarna men det stod - köpet nekades av banken. Det är också mitt första köp för dagen.
 
Last edited:
Toppen