Senaste nytt

SAS Mastercard X 3 26-29 April

090034208

Medlem
Hej!

Nytt erbjudande i samband med 20 års dagen av Eurobonus. 3 X poängena om man använder Mastercard 26-29 April.
Denna nyhet läste jag på Flyertalk. Detta bör gälla för danskarna.

Har sökt men hittar ej någon bekräftelse. Månne inte samma erbjudande kommer för övriga Norden också!

Någon här som vet mera?
 

Glenn E

Medlem
Frågan är om detta också kommer att gälla för Diners Club som i juni och december kampanjerna.
Jag har inte sett något ännu men det kanske kommer.
 

090034208

Medlem
Japp. Gäller i Finland oxå. Både MC samt Diners och notera att det är under 4 dagar (to-sö) 26-29.4. Har för mig att det endast gällt 3 dagar tidigare kampanjer..
 
Så var det ju det här med Internetbetalningar: "Det är datum för transaktionen som ligger till grund för dina Extrapoäng.". Under Diners december-kampanj gjorde jag Internetköp inom giltig kampanjtid, men det bokfördes inte förrän två dagar senare. Tack o lov fick jag ändå mina poäng! Hur är era erfarenheter med mastercard? Ska man försöka lägga alla sina internetbetalningar tidig morgon den 26e?
 

Moco

Medlem
Så var det ju det här med Internetbetalningar: "Det är datum för transaktionen som ligger till grund för dina Extrapoäng.". Under Diners december-kampanj gjorde jag Internetköp inom giltig kampanjtid, men det bokfördes inte förrän två dagar senare. Tack o lov fick jag ändå mina poäng! Hur är era erfarenheter med mastercard? Ska man försöka lägga alla sina internetbetalningar tidig morgon den 26e?


Sant. Lite löjligt det där eftersom det fortfarande är tydligt när köpet i köparens synpunkt ägt rum. Ett billigt sätt att minska utdelningen av poäng. Det är ju i princip omöjligt att räkna ut när "transaktionen" kommer att ske eftersom det varierar kraftigt.
 
Toppen