Senaste nytt

SAS Mastercard - Inte längre poängintjäning vid överföringar mellan privatpersoner från 2022-06-15

Noterar att överföringar till Revolit i juni inte gett några poäng. Inte heller innan 15 juni.
Jag fick poäng för överföring till Revolut i juni. Ett litet belopp (<1 500) dock och jag har historiskt sett inte haft så stora och frekventa överföringar till Revolut så vet inte om det spelar någon roll.
 

hco

Medlem
Min överföring på 1000 SEK 17 juni (Nordic Choice) gav inga poäng.

Senast jag verkar ha fått poäng var 4 april om jag läser min historik korrekt. Ingenting för Revo topupp i maj/juni.
 

bstark

Medlem
Om Revolut kommer ge 0p får jag se över hela mitt upplägg, lägga fler utgifter på Rocker möjligen där Amex inte funkar.
 

Homer

Medlem
Funkade när det var dubbla poäng 27-29 maj.
Nu kan jag inte alls sätta in pengar, ingen reaktion från BankID..?!
 

pedantic

Medlem
Kan det vara för överföring till personliga konton hos/via t ex Wise? Såg i en annan tråd att det tidigare gav EuroBonus-poäng.
Tog en titt i SAS EuroBonus Mastercard appen och ser att under dubbelpoäng-kampanjen i maj och fram till mitten av juni så gav överföringar till Wise EuroBonus men nu i början av juli så har det upphört. Kul så länge det varade! :)
 

GOT-XXX

Medlem
Vet någon om SAS Mastercard fortfarande ger poäng vid betalningar till företag som görs via Wise? Har ett större belopp att betala till Flywire.
 
Toppen