Dock är kontentan densamma, kort ska skannas för varje person.Nja, jag vill minnas att när jag gästade in en kollega sist så scannar jag bara mitt och han stannade sedan sitt direkt efter, i samma spärr.
Dock är kontentan densamma, kort ska skannas för varje person.Nja, jag vill minnas att när jag gästade in en kollega sist så scannar jag bara mitt och han stannade sedan sitt direkt efter, i samma spärr.
I T4-loungen får den som gästar scanna sitt kort två gånger.Jag TROR du måste vara i samma bokning för att det ska fungera så som @jonten beskriver det. Jag försökte det här med en polare då vi var i olika bokningar och det fungerade inte, men det var i ARN T4-loungen. Lite oklart hur det fungerar med gästning där.
Spärrarna är oftast inte så snabba så man kan rulla båda två samtidigt. Alternativt scanna två gånger (vilket man borde göra).
Bör vara så, med kanske någon tidsspärr?Tycker det är en intressant fråga hypotetiskt. Skannade mitt boardingkort för SAS Go märkt med A3G och därefter min flickvän med vanlig SAS Go, fast vi var ju på samma bokningsnummer. Detta var iofs inrikes T4 men skulle vara intressant att veta om det hade funkat med en gäst på helt annat flyg. Mao vem som helst som kommit efter mig?
Jo, men fungerar det som jag har upplevt det så är det möjligt för vem som helst att slinka in efter mig. Är det så som du har upplevt är det inte möjligt för vem som helst att slinka med.Dock är kontentan densamma, kort ska skannas för varje person.
När jag tänker efter var det nog så att mitt kort skinnades först. Sedan min gästs.Jo, men fungerar det som jag har upplevt det så är det möjligt för vem som helst att slinka in efter mig. Är det så som du har upplevt är det inte möjligt för vem som helst att slinka med.
Precis så jag menar, bara att gå in efter.Jo, men fungerar det som jag har upplevt det så är det möjligt för vem som helst att slinka in efter mig. Är det så som du har upplevt är det inte möjligt för vem som helst att slinka med.
Nja, jag vill minnas att när jag gästade in en kollega sist så scannar jag bara mitt och han stannade sedan sitt direkt efter, i samma spärr.
Här kom en bra synpunkt ang samma bokningJag TROR du måste vara i samma bokning för att det ska fungera så som @jonten beskriver det. Jag försökte det här med en polare då vi var i olika bokningar och det fungerade inte, men det var i ARN T4-loungen. Lite oklart hur det fungerar med gästning där
Då borde ju min teori fungera?Citerar mig själv
Ovanstående har fungerat för mig på T5 guldlounge Arlanda, med kollegan i en annan bokning än min egen.