Senaste nytt

SAS Lounge i Bryssel

Status
Stängd för vidare inlägg.

olo

Medlem
Som EBS hållande student i Benelux tycker jag personligen att det är lite tråkigt, men med tanke på hur pass lite folk det har varit i loungen under mina besök 2015 så känns det helt naturligt.
Kanske blir det mer Brussels Airlines för resor tillbaka till GOT framöver, även om intjäningen i de billiga bokningsklasserna (som oftast är billigare än SAS ungdomsbiljetter) är mer eller mindre obefintlig. Men jag tvivlar om mer än en handfull människor ändrar sina resemönster efter detta.
Eller så stödåker du på SAS direktflyg. Det är bland det närmaste privatjet du kommer med den budgeten. Ta bara förmiddagsflighten till GOT.
 

In_Sweden

Medlem
Eller så stödåker du på SAS direktflyg. Det är bland det närmaste privatjet du kommer med den budgeten. Ta bara förmiddagsflighten till GOT.
Menar du 08:55 flighten? Så vitt jag kan se går den bara måndag & tisdag.
Kanske siktar in mig på den nästa gång, om det passar min tidtabell. Tror nog att eftermiddagsflighten på fredagar är mer sannolik där emot.
 
  • Gilla
Reactions: olo

Juraj

Medlem
Tyvärr bara den här:


P1010667.JPG
 

In_Sweden

Medlem
Jag fick ett mail från SAS idag om min flight från Bryssel i nästa vecka
"Make your trip to Gothenburg more comfortable" - Titeln
RRJEL4g.png


Som en enkel EBS så hade jag gärna haft loungeaccess, men nu är den ju stängd, även om hela skIT inte verkar ha förstått det
 

Agö

Medlem
Jag fick ett mail från SAS idag om min flight från Bryssel i nästa vecka
"Make your trip to Gothenburg more comfortable" - Titeln
RRJEL4g.png


Som en enkel EBS så hade jag gärna haft loungeaccess, men nu är den ju stängd, även om hela skIT inte verkar ha förstått det
Ja, därtill tar det ju typ två timmar att komma igenom alla säkerhetskontroller (worst case) så tid för lounge på BRU har nog sällan varit mindre.
 

palmen

Moderator
I och med att SAS lounge är stängd i Bryssel sedan ungefär ett halvår tillbaka stänger vi denna tråd

/Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen