Senaste nytt

SAS-lounge Arlanda - större sällskap

Jag och två kollegor var i loungen på ARN T5 tidigare i maj. Jag gästade in en och jag vill minnas att den tredje sa att han betalade 3000 EB. Kanske hörde han, eller jag, fel?

Edit: Står dock i klartext 4300 EB på SAS hemsida så jag hörde säkert fel.

Kanske går det att kontakta SAS och se om ni kan få ngn form av grupprabatt?
Jag gissar att de flesta lounger helst slipper en grupp på 13 grabbar/gubbar, kanske kräver MER betalt tom. ☺️
Jag har hört att om alla har på sig vikingahjälmar av plast, och alla har förfestat duktigt, får man automatiskt rabatt vid entrén till loungen! ;)

Sen får du ju ta in 3(4?) familjemedlemmar eller 1 gäst. Slår man sen ut resten av entrekostnaden så blir det ju bättre
Lånar denna tråd gällande detta med ”familj”. Skall resa med syskonbarn(3)+2.(fruns syskonbarn(11år) och en ”vuxen” flickvän) Hur är det med ”familj”?
Känner att jag kan ta syskonbarnen utan att skämmas efter att gästat en promille av alla mina besök men funderar på att även ta fruns då det uttryckligen står 4st.
Hur fungerar inpasseringen när man trycker på det alternativet? Vad kontrollera?, I teorin säger ju namn inte jättemycket.
Finns det ingen billigare avgift för barn vid betalning?

Lånar denna tråd gällande detta med ”familj”. Skall resa med syskonbarn(3)+2.(fruns syskonbarn(11år) och en ”vuxen” flickvän) Hur är det med ”familj”?
Känner att jag kan ta syskonbarnen utan att skämmas efter att gästat en promille av alla mina besök men funderar på att även ta fruns då det uttryckligen står 4st.
Hur fungerar inpasseringen när man trycker på det alternativet? Vad kontrollera?, I teorin säger ju namn inte jättemycket.
Finns det ingen billigare avgift för barn vid betalning?
Beror på personalen vid incheckningen. För mig så har det kanske varit 80% så låter dom mig ta in extra kompisar/släkt utöver närmsta familj, men ibland varit nån som följer policy och nekar

Toppen