Senaste nytt

SAS longhaul kampanj för poäng i economy, boka senast 25 sep 2023

LSH

Medlem
Med Fly premium betalar du GO-priset även för Plus och Business. Nu är det tyvärr så att man inte får det rabatterade Go-priset utan ordinarie (30k) under kampanjen. Var påväg att kasta mig på telefonen för att ändra en befintlig bokning och få tillbaka 18k. Går alltså inte.
 

Myllys35

Medlem
Ja, tidigare har man kunnat dubbeldippa på liknande kampanjer och fått ett fantastiskt bra poängpris på business. Dock inte denna gång - står också tydligt att det är kampanj på just GO.
 
Boston business går snabbt. 12 nov försvann för mig, så det blev 19 nov. Avbokar San Francisco 1 pax business 16-20 nov nu (hittar inte avbokningtråden jus nu)
 

ilon

Medlem
Lustigt nog så får jag upp samma poängpris även för tex SFO, och även möjligheten att applicera fly premium:
Screenshot_20230919-133634_Chrome.jpg
Screenshot_20230919-134750_Chrome.jpg

Edit, uppdaterade att visa t&r.
Edit2: det är ju vanliga priset, antog bara att det var kampanj då Boston visade samma för dagar under perioden.
 
Last edited:
21k är kampanjpriset. Ibland så får jag en röd "Something went wrong banner" längst upp, och priset blir 30k. Då tar jag upp en annan webbläsare, alt rensar cookies, så brukar det funka.
 
Toppen