Varsel 1000 man Palazzi, vilka ska ta hand om oss EBGare sen då när vi behöver proffsig hjälp som idag (jag får det) av bl.a deras fantastiska människor på ex globalsupport? Säger bara det Heja SAS - utan er blir det tomt och tråkigt. Vilka ska vi då diskutera och skvallra om

.
Ja, fast den extra servicen blir inte värd mycket om de 1000mannen orsakade en konkurs.
Några saker ska jag tillstå:
* Av alla flygbolag jag använt runt om i världen har SAS den absolut bästa servicen vid sidan om flyget. Problem med poäng, hjälp att boka om etc... Exemplariskt.
* Flyget inom Sverige, ofta helt perfekt (mindre bra från CPH)
* Möjligheten att flyga direkt från Sverige till slutdestinationen... Bara en sådan sak.
* 100% intjäning, trevliga ombokningsregler och låga priser för den fattiga studenten. Grunden till mitt första statuskort!
SAS har varit ett fantastiskt flygbolag för mig, men de har de facto dragits med för stora kostnader.
Jag hoppas för allt i världen att bolaget blir kvar, deras hårda arbete i denna kris förtjänar det.
1000 varslade innebär förhoppningsvis färre flygningar (med samma service) och bättre optimering av tekniska lösningar.
Jag ställer mig till skaran: Heja SAS!