Senaste nytt

SAS kampanj! Boka senast 28/8 -23

Tobbe.O

Medlem
Just nu har vi våra bästa priser på resor över hela världen. Reseperiod: 18 september 2023 – 18 maj 2024. För Asien, USA och Kanada gäller erbjudandet resor i perioden: 1 november 2023 – 18 maj 2024. Boka senast 28 augusti

Screenshot_20230817_114341_Samsung Internet.jpg


Boka på! :)
 
Last edited by a moderator:
  • Gilla
Reactions: JPE

crown

Medlem
Och inte att missa:

DUBBLA POÄNG MED SAS EUROBONUS MASTERCARD​

Med SAS EuroBonus Mastercard får du 40 Extrapoäng per 100 kr (normalt 20) och med Mastercard Premium får du 50 Extrapoäng per 100 kr (normalt 25) när du bokar och betalar resan på sas.se. Erbjudandet gäller 17-28 augusti 2023.

Kom i mejlen idag ^^
 

BCflyer

Medlem
Och inte att missa:

DUBBLA POÄNG MED SAS EUROBONUS MASTERCARD​

Med SAS EuroBonus Mastercard får du 40 Extrapoäng per 100 kr (normalt 20) och med Mastercard Premium får du 50 Extrapoäng per 100 kr (normalt 25) när du bokar och betalar resan på sas.se. Erbjudandet gäller 17-28 augusti 2023.

Kom i mejlen idag ^^
Fick inte detta mail. Är det en kampanj som man ska anmäla sig till?
 

Vera

Medlem
Stod längst ned i mejlet med erbjudandet som är i första inlägget, fanns ingen anmälningslänk heller så gissar att det gäller för alla.
Ordinarie poäng så jag gissar dubbla, dvs 30, 40 resp 50 p. Jag var snabb att slänga mailet så kan det bli när man inte läser ordentligt!

Alla dina köp omvandlas till SAS EuroBonus Extrapoäng:

  • 15 Extrapoäng/100 kronor på alla köp i svenska kronor
  • 20 Extrapoäng/100 kronor när du betalar i lokal valuta utomlands
  • 25 Extrapoäng/100 kronor när du köper flygbiljetter hos SAS
 

Jannes

Medlem
Ordinarie poäng så jag gissar dubbla, dvs 30, 40 resp 50 p. Jag var snabb att slänga mailet så kan det bli när man inte läser ordentligt!

Alla dina köp omvandlas till SAS EuroBonus Extrapoäng:

  • 15 Extrapoäng/100 kronor på alla köp i svenska kronor
  • 20 Extrapoäng/100 kronor när du betalar i lokal valuta utomlands
  • 25 Extrapoäng/100 kronor när du köper flygbiljetter hos SAS
Gäller nog bara köp av flygbiljetter, detta är alltså inte som den vanliga SAS MC kampanjen.
 

Jonas F

Medlem
Inte fått något Mail, man blir alltid lite orolig att man halkat ur SAS matlistan på något sätt.
Ja, alltid lite läskigt. Inte heller jag har fått något erbjudandemail denna gång. Brukar alltid dyka upp annars. Får hoppas att det inte strular till nästa riktiga dubbla poäng-helg så det krånglar med anmälning och så där också.
 
Toppen