Senaste nytt

SAS kampanj, boka 14-26 Aug 2025

Johan Hbg

Medlem
Lånar denna tråden. Någon som vet om denna gäller alla eller bara de som fått mailet? Står tydligen inget om att man skall anmäla sig.

Attachments

• Screenshot_20250814-114538.png
    Screenshot_20250814-114538.png
    722,9 KB · Visningar: 97
Lånar denna tråden. Någon som vet om denna gäller alla eller bara de som fått mailet? Står tydligen inget om att man skall anmäla sig.
Mailet med SAS-kampanjen med början idag är var jag såg den, tolkade det som giltigt för alla. Kampanjerna med anmälan brukar väl komma från banken?

Mailet med SAS-kampanjen med början idag är var jag såg den, tolkade det som giltigt för alla. Kampanjerna med anmälan brukar väl komma från banken?
Du har förmodligen helt rätt. Jag har inte fått något mail, därför jag blev lite nyfiken. Tänkte isf boka om en del höstresor.

Det är väl inte samma kampanj?
Det beror ju på att OP "lånar tråden" och postar om en helt annan kampanj än den tråden gäller.

Nu kom det alltså en ny kampanj som gäller SAS EB mastercard och SAS EB mastercard premium och enbart köp av biljetter på SAS. Och den kampanjen kräver ingen anmälan, precis som framgår av bilden som postats. MEN det gör sig liksom bättre i en ny tråd.

En av årets stora kampanjer är här! :) SAS Big Sale! Boka senast 26;e augusti! :)

Resperiod inrikes/intra Europa: 15 september 2025 - 26 maj 2026.

Lyckas inte hitta resperioden för Nordamerika/Asien ännu.

Screenshot_20250814_134304_Samsung Internet.jpg

Sök och boka här:

Toppen