Senaste nytt

SAS kampanj 2019, "Påskpriser till hela världen"

Tydligen får jag engelsk sida i browsern, den ägger till /en i slutet på URL oavsett vad jag gör, kommer inte ifrån detta.
Kör jag incognito browser så hamnar jag på den svenska sidan.
Då är det nog System Locale i operativsystemet som är felaktigt inställt på något engelskspråkigt land.

Och var gör man det? Hittar ingen sådan inställning när man loggar in. Jag får ju som sagt engelska utan att ens vara inloggad
Längst ner till höger på SAS startsida, men så fort man rensar sina kakor så får man börja om igen. Jag brukar få ändra tillbaka till svenska och Göteborg titt som tätt när Safari tycker att SAS spårat mig för länge i rad.

Längst ner till höger på SAS startsida, men så fort man rensar sina kakor så får man börja om igen. Jag brukar få ändra tillbaka till svenska och Göteborg titt som tätt när Safari tycker att SAS spårat mig för länge i rad.
Tack, location var sverige men språk engelska.
Ändrade till svenska som språk så visas det reklam för påskrean.
Man kan ju ifrågasätta hur de riktar en sådan kampanj om folk med engelska inte får se den.
Knappast så att man letar längst ner till höger när man ska göra inställningar heller, det brukar ju ligga uppe i något hörn, eller är det bara jag som är lite trög?

Toppen