Fredrik
Medlem
Nej,Hum...kan bytet av allians ske innan chapter 11-processen i domstolen i USA är klar och de nya ägarna är godkända?
det Ben Smith sa var att de vill göra det efter processen är klar. Den är, förhoppningsvis, klar i mars.
Nej,Hum...kan bytet av allians ske innan chapter 11-processen i domstolen i USA är klar och de nya ägarna är godkända?
Hum...kan bytet av allians ske innan chapter 11-processen i domstolen i USA är klar och de nya ägarna är godkända?
I mina öron låter tidplanen extremt ambitiös? Är det verkligen realistiskt att detta skulle verkställas redan i juni?kan bytet av allians ske innan chapter 11-processen i domstolen i USA är klar och de nya ägarna är godkända?
Yes, exiting Chapter 11 and getting a new cap table in place is not a prerequisite to changing business relationships of relevance, including alliance memberships. But it really comes down to the comfort levels of the relevant business partners into papering agreements and making the change under such agreements prior to exiting Chapter 11 with a new ownership breakdown. But I wouldn’t want to hazard a guess on the speed of this happening, just that it is not definitively precluded by being in Chapter 11.Hum...kan bytet av allians ske innan chapter 11-processen i domstolen i USA är klar och de nya ägarna är godkända?
Nej,
det Ben Smith sa var att de vill göra det efter processen är klar. Den är, förhoppningsvis, klar i mars.
I don't know how it normally works, but if I fly say Lufthansa, isn't it normally Lufthansa that purchases the points from SAS to give them to me? Once Lufthansa exists Star, would SAS even be told I was on the flight, since Lufthansa can't/won't even report the EB number anymore?If SAS wants to be generous, SAS could make a transitional period or other conditional arrangement to at least give status points to those members who will have already booked regular paid flights with Star Alliance carriers before the announcement of a firm transition date. But my expectations are low for even that happening.
I don't know how it normally works, but if I fly say Lufthansa, isn't it normally Lufthansa that purchases the points from SAS to give them to me? Once Lufthansa exists Star, would SAS even be told I was on the flight, since Lufthansa can't/won't even report the EB number anymore?
Är det för övrigt inte dessutom så att de även ska gå igenom en rekonstruktion i Sverige? Fast de kanske kan flippa allians mellan de två tillfällena?
I don't know how it normally works, but if I fly say Lufthansa, isn't it normally Lufthansa that purchases the points from SAS to give them to me? Once Lufthansa exists Star, would SAS even be told I was on the flight, since Lufthansa can't/won't even report the EB number anymore?
Some recent article linked by Gnopps indicated Smith expected this SkyTeam transition to be completed in the second quarter no later than in June IIRC.Nej,
det Ben Smith sa var att de vill göra det efter processen är klar. Den är, förhoppningsvis, klar i mars.