Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

Hasse E

Medlem
Nej, inga poäng än så länge! De extra 10000 poäng på min frus försäkring lyser med sin frånvaro......i slutet på mars!
 

Hasse E

Medlem
Fick idag ett mail från Trygg Hansa: "Hej Hans Jag beklagar det inträffade. Jag sätter upp en överföring på 10 000 poängtill det EB-nr som du har registrerat hos oss. Överföringen kommer gå inom två veckor. Trevlig helg, XXXXXXX"

Vi får väl se........:rolleyes:
 

Pixel

Medlem
Fick idag ett mail från Trygg Hansa: "Hej Hans Jag beklagar det inträffade. Jag sätter upp en överföring på 10 000 poängtill det EB-nr som du har registrerat hos oss. Överföringen kommer gå inom två veckor. Trevlig helg, XXXXXXX"

Vi får väl se........:rolleyes:

Fick samma mail i början på mars och ännu har inget hänt.
 

SvartMjolk

Medlem
Jag har nu väntat på poäng i tre månader. Det är riktigt illa! Trygg Hansa bara lovar att återkomma och inget händer. Jag har nu lagt in ett inlägg på deras Facebook för att se om det gör någon skillnad.
 

Hasse E

Medlem
Fick idag ett mail från Trygg Hansa: "Hej Hans Jag beklagar det inträffade. Jag sätter upp en överföring på 10 000 poängtill det EB-nr som du har registrerat hos oss. Överföringen kommer gå inom två veckor. Trevlig helg, XXXXXXX"

Vi får väl se........:rolleyes:

Japp, då har två veckor gått.....några poäng....nej!
 
Toppen