Senaste nytt

SAS iPhone app äntligen lanserad

Ser snygg och prydlig ut men har inte hunnit använda den så mycket än, smidigt att kunna plocka upp bokningar och dubbelkolla när man har bråttom.

Ser vettig ut tycker jag. Har inte någon erfarenhet av flygbolagsappar sedan tidigare så vi får väl se efter lite användning vad jag verkligen tycker. Ser fram emot att checka in imorgon och se hur sätesväljaren funkar etc.

Jag bokade precis biljetter ner till Göteborg inför vår träff. Den sparade kreditkortet i profilen, smidig process. Tror det jag kommer boka allt via appen framöver!

Gjorde en SAS bokning häromdagen (dock inte via appen). Får av någon anledning inte upp min bokning i appen när jag slår in min referens…

Hej Jonas, jag fick lägga upp mig som ny användare (apen) därefter fungerade allt<br />
//JanD

Ytterligare en app som egentligen inte är mer än en webbläsare som det inte går att zooma i. Visst, det är trevliga funktioner men det bekräftar tyvärr hur hopplöst efter SAS ter sig inom vissa områden. Buggar, men det är väl väntat. Väljer du hemresan innan utresan går det inte att komma vidare i bokningen. Var är möjligheten att köpa ungdomsresor av de båda slagen? Ambitiöst men ändå så fel.

De hade egentligen kunnat göra m.sas.se bättre istället för detta, kör denna på Blackberryn för bordingpass idag från UK och appen från Sverige.

Toppen