Senaste nytt

SAS iPhone app äntligen lanserad

Jag tycker den här appen verkar riktigt bra!<br />
Jag får även upp mina bokningar med Lufthansa, bokade på lufthansa.se där en flygning FRA-ARN sker med SAS på LH codeshare nummer.
 

Kristofer

Medlem
Mycket trevlig app!<br />
<br />
<blockquote><strong>kerran1980;132478 wrote:</strong> <br />
Jag får även upp mina bokningar med Lufthansa, bokade på lufthansa.se där en flygning FRA-ARN sker med SAS på LH codeshare nummer.</blockquote>
<br />
Japp. Även min LH-bokning helt utan SAS-segment gick att få fram.
 

Paby

Medlem
Det är ju bra att det kommer nånting men den känns verkligen som version 1.0.<br />
- Passbook?!<br />
- Vad är det för trams med en separat säkerhetskod för appen? Säkerhet, som säkerhetskod för att låsa upp telefonen, finns i iOS för dom som vill ha det. Sånt lägger man inte i enskilda appar.<br />
- Inga framtida bokningar syns för mig.
 
Tror ni man kan få fram bonusbokade biljetter ex Amex 2-4-1 biljetterna? Jag ser den inte i appen i alla fall. Men kan kanske kan lägga till flyg med hjälp av bokningsref.
 

Kristofer

Medlem
<blockquote><strong>Paby;132490 wrote:</strong> Det är ju bra att det kommer nånting men den känns verkligen som version 1.0.<br />
</blockquote>
<br />
Well, är det inte exakt det den är? :)
 

Mr.C

Medlem
<blockquote><strong>Paby;132490 wrote:</strong> Det är ju bra att det kommer nånting men den känns verkligen som version 1.0.<br />
- Passbook?!<br />
<strong>- Vad är det för trams med en separat säkerhetskod för appen? Säkerhet, som säkerhetskod för att låsa upp telefonen, finns i iOS för dom som vill ha det. Sånt lägger man inte i enskilda appar.</strong><br />
- Inga framtida bokningar syns för mig.</blockquote>
<br />
Koden om jag förstår det är för att genomföra köp med SAS appen. <br />
(Om du sparat kreditkortsinformation)<br />
<br />
Bokningarna syns inte här heller.
 

jurgenb

Medlem
Generellt - Mycket bra! Finns givetvis en del buggar och lite konstigheter här o där men alltid något, sådär 4 år senare :)
 
Toppen